I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Sanndrömmar...

Kategori:

Nu har det hänt igen.

Drömde att jag träffade mina fd. bonusbarn. Det gjorde jag också. Alldeles nyss. Lika glada, söta och härliga som vanligt. God, I Miss you!!! Så fort dom växer! Det är inte sant! Gah! Får jag ta med dom hem? Har massa kärlek i hjärtat som vill ut! Ler stort.

Skum känsla det där. Att komma in på sin gamla gård, till sin gamla lya och träffa sina gamla kära. Som att min värld stått still medan dom har blitt stora!

Tänk att ha egna barn som man måste vara ifrån. Jag skulle dö. På riktigt. Inuti. Mina tankar skulle alltid vara hos barnen. Alltid. Varje sekund skulle jag ha ont i själen av saknad.
Pappan till mina knodd sätter jag fast med bojor om det blir så. Hemska tanke.
Förstår väl att det blir skilsmässor. Av den ena eller andra anledningen. Men jag slutar Aldrig älska. Inte den jag skaffar familj med. Aldrig! Det bara är så. Jag bara är så.
Är du så...?

Och där gick det upp ett ljus i MsE's huvud...  

Snart drar jag! Snart drar jag! Na na na na na na!
På torsdag. Då är det fullmåne och jag flyr för livet! To dance with the Devil. Cause he asked me to.

Jag måste ta bort mig själv från alla som sårar mig. Vända mig mot dom som gör mig lycklig. Ler.

Tack för idag, lilla gumman! love ya!

H-e, nu glömde jag pavan!!

Måste jobba lite. Duscha, äta (behöver jag ingen mat längre?) och dyka in i min underbara kärlekssaga, Twilight. Stavade jag rätt nu? Tack för lånet sötaste systerdottir.
För där, i den magiska världen kan allt hända!

Ser fram emot Partyt på fredag!!!!! Big smile. Bigger than Big.

Ha! Inte mitt problem. Lagt ner svärdet. Bara att kliva förbi. Du vann. Jag lovar, det syns i mina ögon. Glittret är borta. Varsegod och passera GÅ.


"Halt! Här får ingen passera. Här kommer ingen förbi. Kommer aldrig över nå mera. Så gå är du snäll om ditt liv är kärt."

Have a nice evening.

SoftKissesOnSoftLipsE


Kommentarer


Kommentera inlägget här: