I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Skärtorsdag

Kategori:

Vilket strålande humör MsE vaknade till idag!

Tack för gårdagen MsJ. Du måste radera det där fotot så det inte kommer på villovägar... Hehe. Eller spar till 30-årsdagen kanske...
"Ta med pulvret och kom"
Ja, den meningen kunde misstolkas av smygläsare. Eller Blå. Hahaha!

Fick middagen lagad av MsF igår osså. Omhändertagen hela dagen. Vilket underbart liv jag har! Hehe.

Mina gröna ögon har fått syn på ett Jättepåskägg med godis i lunchrummet! Smyga ner i fickan är ingen bra plan... hmm...

Strax ska jag hämta upp kära lille mor och inhandla alkohol, boka klipptid, påtår hos F, städa, fixa naglarna, plocka brynen och allt annat som ska finjusteras. Hämta MrS förmodligen. Hänga. Kedjeröka.
Fan va trevligt! Hihi.

Ringa MsC får jag inte glömma bort heller!

Nu är det mycket!

Men bara skojsiga saker. Me like.

Vakna upp till fredagen då det är Party! Hoppas MrB tar sig hit. Då får han leka med mig och MsL på partyt. Ler.
Nytt utanpå och nytt inuti? Ouch, den meningen kan osså dubbeltolkas! Hahaha!

Buuuus!! Damp. Asgarv!

Skitnackkrage till att va ivägen för Reaggekväll och andra roliga saker!!!! Vem blir min partner-in-crime då då?
Bara att slå en signal för den som är intresserad! Hehe. Fröknar eller gentlemän.

Bäst att sätta igång nu då om jag ska hinna med allt.

See ya later.

EasterbunniehugsE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: