I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Trevligt sällskap, otrevliga frågor...

Kategori:

Mot kvällningen igår gick jag upp till syrran igen. Vilken tur jag hade för grillen var på och det vanskades mat! Jag älskar mat! Mitt utomordentligt bra luktsinne kände det på långt håll. Ler.
Har alla i en familj samma eller liknande freonomer? Speaking about dofter... Min hjärna letar efter orsaker till det som händer just nu.
I alla fall så ringde kusin och jag bjöd över han och hans sällskap till mig plus MsCarolyn med pojkvän. Även mrS behagade sig komma över.


Vi spelade "Så kan de låta" och drack gott. Det var fan askul. Sånt som gör att man känner sig levande...
Kjell Höglund, huh? Big smile. Rosenström suger. Jag har en hata Rosenströms texter klubb. Vill du bli medlem? Asgarv.

Sen avslutades kvällen med "Jag har aldrig" och sådana där hemskheter.
Ingen kommentar.

Måste hem och greja lite nu innan det är dax för date med JohnB igen.

"Vissa ränder går aldrig ur. De kanske bleknar med tiden men dom var där. Jag ville lägga mig på balkongen och gråta men jag var inte ensam så den glada masken behöll jag på. Grey stripes, black stripes. För alltid min rand."

Ses i drömmarnas magiska värld. Där kan allt vara som det inte är.

Miss you. Alot.

E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: