I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Tankar

Kategori:

Han var där i drömmen igen. Träffade The Cullen family. Det var trevligt... Varje gång säger mamman att han är okej. Att jag inte ska vara orolig... Att han är där. 
Är jag blind? 

Sitter hos Mama och väntar på att maten ska bli klar och låter fantasin flöda...

Fick med mig Daddy till syrran igår. Han kan nog inte motstå sin dotters sällskap. Fan va jag skrattade! Vilka jävla samtalsämnen sen då. Kärlek, han har gett upp hoppet om kärlek och tyckte jag skulle kolla taxeringskalendern... med glimten i ögat.
Pappa lilla, jag är ute efter Jag-kan-inte-leva-utan-dig-kärlek. Då spelar ekonomin mindre roll vettu.
Passion, jag söker den där passionen som aldrig slocknar. Stötarna som sköljs genom kroppen när hans läppar pressas mot mina. Samhörigheten. Man känner vad den andra tänker. Ord är överflödiga. Vetskapen om att han kommer när som helst på dygnet om jag behöver honom. En liten guardianangel.

Suck. sTön. Stånk.

Tack för samtalet, det värmde. Ler.

Rätten att vara arg eller någonting överhuvudtaget har upphörts för längesen!

Vart är mitt påskägg? Hängläpp.

Det är ganska intressant att se hur män jagar. Fick ta del av det igår. Rivaliteten. Ägandekänslan. När dom tror att bytet är fångat. Hur lätt dom tror att jakten är över. Ojojoj. Den här vargflickan är inte lättfångad kan jag säga.

Tack för kaffet och ett vakande öga, herrVakten.

Maten är klar.

Ses sen. Pöss och kram så länge.

MsE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: