I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Om du inte kan säga det så skriv till mig...

Kategori:

Jag åt min lunch som bestod av en chokladbar och en youghurt i bilen idag. På en parkering i Rättvik. Tog fram boken och stängde ute resten av världen.

"New moon"
"När jag hör din röst"

Bara titeln säger allt... Edward tycker att Bella ska ha en liten ådi minsann. Tyst med många hästkrafter... Kan det möjlitgvis vara min vita (svart är mer praktisk) ådi han syftade på? Tihi.
Trodde väl aldrig jag skulle bli så kär i någon som körde Volvo... Hahaha. Men på det viset Edward kör så kan jag inte låta bli! OMG!
Såg filmen igår med MsJ. Boken äger. Men det var en ögonfröjd som heter duga att se filmen också givetvis.

Åkte tillbaka till Borlänge, tackade snällt alla lastbilar som släppte förbi mig. Blink blink rbay.
Solskyddet åkte ner fler gånger än någonsin idag...
Fy mig.

Hur har helgen varit?

Sol. Mat. Underbart sällskap. Asgarv. Bitvis väldigt underlig.

"Är du rädd för mig? Jag hatar dina syrliga kommentarer. Det är mellan dig och mig. Blanda inte in någon annan. Kom och se mig i ögonen istället. Nej visst ja. Det är du för feg för. Tro mig. Du behöver inte vara orolig. Har sagt att glittret är borta nu. Det märker du när du ser att dom gröna är svarta. Allt jag vill ha är några ord. Det är bäst så. Så att jag inte ens i mina svagaste stunder... Du vet. Kan du inte vara en normal människa för en gångs skull? Jag vet att jag inte säger snälla saker just nu. Det förtjänar du. Ingen har någonsin behandlat mig... som du. Det är därför. Jag önskar inte ens mina värsta fiende den känslan jag får när jag tänker på dig! Varför vill du att jag ska fastna i ensamheten, som du har gjort??? Varför? Får du nån slags njutning av att såra mig? Jag fattar helt seriöst inte vad jag har gjort som gör att du vill mig så illa!
Jag skrek så högt jag bara kunde, tills rösten dog och lade mig sen på golvet och lät tårarna rinna bäst dom ville."

Början på min bok kanske?

Märkte idag att jag höjer mitt högra ögonbryn en aning när det dyker upp oanständiga tankar. Undrar om någon annan har märkt det?

Nej, hem och fortsätta läsa mån tro.

Eller skriva. Förmodligen både och.

Tack för ditt gentlemannabeteende. Även om jag hör dina tankar... Ler.

Ha en fortsatt skön tisdag...

KramE

Kommentarer

  • häxan säger:

    J**la FEGA KRÄK!!!! Ååååh va jag morrar!!! Seriöst, va är fel på människan?!

    2009-04-15 | 07:08:48
  • Me säger:

    Rädsla. Antar jag. Skiter i vilket.

    2009-04-15 | 16:39:16

Kommentera inlägget här: