I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Valborg

Kategori:

"Friheten du ger mig ger världen mer ljus"

"Jag är själens krigare med kärlek som vapen"

Lyssnade på Dileva på väg hem från Nyhammar. Kände lyckan. Den var där. Lika skör som en såpbubbla. Men jag kände den! Lyckorus. Me like. Alot.

Önskade mig ner i rinken när Sverige spelade igår. Mina peppningar verkade funka.
"Tänk energi" Sluta spela som några slöa jävla getingar som nyss vaknat ur vinterdvalan!
"Så ja, gör så där en gång till, nu!" Duktiga killar, gjorde två mål på raken.
MrA's arbetskompis brukar få ungarna att gråta för han blir het på gröten när det inte går bra. Jag förstod den känslan igår kan jag säga.
Tack MsJ med pojkvän för sällskapet under matchen. Igen? Ler. Nästa gång tar jag med mig lakrits! Ler.
Det gick juh bra. Jävligt bra. Vi vann! Så fick vi sjunga vår vackra landssång också. Det var väl bra. "Go Pippi-arna!"

Ut på runda med mor strax. Göra staden osäker. Måste väl hålla handen. Haha! Jag är hennes Edward. Fast inte på det kärleksfulla sättet, you know what I mean.

Drömde underbara drömmar om äventyr och superkrafter inatt. Skoj, för de senaste nätterna har det varit mardrömmar på schemat. Tycker jag inte om siddu. Stark och vacker var jag. I drömmen alltså.
Jacob, får jag följa med på en tur i din (Edwards) Aston Martin V12 Vanquish? Pleaz??!! Visst är Eddie snäll som lånar ut sina leksaker..? Hehehe. Pulsen ökar bara vid tanken liksom... Dregel. Det är Edward's "special occasion" car. Han tar Bella på bal i den till exempel. Ni måste kolla upp den. Nu!

Jag vill ha just en sån "särskilda tillfällen" bil!!!

Ner på jorden igen. Jobba klart. Så jag kan dra hem nångång.

Ses vid elden.

WetKissesE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: