I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Elle-Braveheart!

Kategori:

Mitt hjärta, det som finns kvar, är ett mycket modigt litet hjärta.

När något inte känns bra så kan man antingen fundera ihjäl sig eller ta saken i egna händer! Göra något åt problemet. Det krävs mod för det är inte den lätta och enkla vägen att ta tjuren vid hornen. Det kan kosta en bit till av pumpen eller har man tur kanske det rent av växer sig större och starkare.

Att ha något otalt med någon som betytt mycket i mitt liv är inte min grej. Jag är inte den tjej som orkar eller vill gå runt och sura eller ogilla människor. Not my style. Pratar hellre ut och strycker ett streck eller börjar om.
Det är därför jag ska bli president över partiet Peace and love... Ler. Kan man eller vill man inte försöka "se kärlek" i dom man möter så kan man se fred i alla fall. Såå dumt att hata. Det är förödande och smittsamt och ger en negativ stämning. Andra får lida för det. Bättre att tänka att "Där är du och ditt liv. Jag vill inte ha mitt liv som ditt. Men det gör inget. För du vill inte ha mitt som ditt heller. Vi kanske kan komma överrens ändå"

Eller hur? Rätt logiskt och sunt. Sunt förnuft.

Nu har jag inte inkluderat "sjuka" människor. I min värld är det pedofiler, våldtäktsmän/kvinnor och andra empatilösa, känslomässigt störda människor. Det är en annan historia.

Fetlön!!! Välkommen! Ny lur skall köpes. Resten sparas till kommande äventyr! Ler.

Ne, nu måste jag vila ögonen ett tag.

Varför stirrar du bara utan att heja? Svårt att vinka när du kör eller? Hånflin. Sätt på känslorna igen. Ta tag i dom för guds skull. Eller ja, för dom som älskar dig's skull.

Snart fredag!!!!!!!!!!! Helg och buuuuuuuuuuus!

peace out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: