I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En dag av lyx!

Kategori:

Varit lika yr som Phoebe på tjack idag!!

Vet inte om jag har gjort hälften av allt jag skulle göra!

Under är köpta.
Lur är fixad.
Kläderna hämtade.
Lunch äten med fröken C.
Fuck, glömde koftan!
Bolaget avklarat.

Tack för hjälpen, gentlemän! Tur att ni ställer upp på en brud i nöd.

Avnjuter nu ett iskallt glas vitt och bara slappar. Men ska strax prova kläderna och dona lite.

Ska vi leka idag, storebror B? Det vore trevligt.

Jag kunde inte sluta prata engelska idag. Pinsamt. Han skulle lära sig svenska och jag pratar engelska... typiskt mig! Knas-Bella.

Faan va skönt det är att ha bra ljud igen!!!

Lyssnar på musik på höööög volym!!

Höres.

Har mitt vanliga nummer nu igen. Så ni vet.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: