I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En tröttsam måndag.

Kategori:

Upp i ottan för att åka till Söderhamn på jobb.

Kände direkt den där obehagliga, stickande känslan i halsen när jag vaknade.

Frös som fan i bilen. Inte bra. Somnade nästan direkt.

Väl på plats kände jag mig som en zombie, gjorde det jag skulle göra utan att prata eller tänka. Det går på rutin.

Min kollega kände på min panna och konstaterade att jag var för varm...

Mötet var klart runt halv tre och dags för hemfärd.

Sov igen.

Stannade i Valbo för kaffe och passade på att köpa glödlampor, ljus och servetter. Otippat. Nej.

Väl hemma var det dags för matlageri. Drack C-vitamin och donade lite samtidigt.

Ingen rast, ingen ro.

Nu äntligen är alla sysslor klara förutom förberedningen för imorn. Men det går fort. Sen är det till slut dags för soffhäng, True Blood och vila.

Jag har lyckats få ett sugmärke på halsen under natten...

Är Edward här och smyger på mig???

Är det Jacob som lämnar avtryck, andra än tassen på armen... Ler...

Eller är det John B? Då blir jag rädd faktiskt.

Jag tror en gubbe eller gumma har dött i ett närliggande hus. Creepy. Sånt gillar jag inte.

Tror jag fick en liten, liten orgasm när jag drog efter andan vid åsynen av en havsgrön/blå BMW som stod på gården!!! Hehe.
"Try it Bitch" Eller "Try me Bitch" stod det lagomt provocerande på ögonstenen!!!

Give it to me! Säger jag.

Bäst för mig att jag orkar jobba, trots sjukdom. Hoppas jag lyckas mota bort den! För annars kraschar jobbet. Känns inte bra med sån press.

Nu är det vila som gäller för mig. Under ett varmt täcke. Kallt som fan hela tiden!!!

Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: