I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Even wolfs can cry

Kategori:

Så stod det under tatton på två, mot fullmånen, ylande vargar... Gissa min tanke. Ler.
Jepp, tänkte på dig, Jacob. Är det så? Gråter även ditt hjärta ibland?

Gick ner i tvättstugan nyss och skulle just tända lyset då det tändes av sig självt! Hmm, mina spöken är kanske här var min första tanke. Men sen dyker det upp en liten sötnos runt hörnet och nästan krockar med mig vid bokningstavlan.
- Hej.
- Heej.
Vilken cool-lugn kille. Riktigt chill. Nice. Snygg. Ja.
- Är det den tredje idag? Säger han fast almenackan sitter på väggen mitt framför hans ögon.
- Ja, enligt den här så... Pekar på almenackan och ler.
Han ler busigt.
- Boka du först.
Gentleman och snygg. Och lugn som en filbunke.
- Tack. (På återseende) viskade jag medan jag vände och gick. Ler.

Varför har jag aldrig sett honom förut?? Alldeles för het för att vara singel. Säkert hans tjej som skickade ner honom. Till mig! Haha. Nerå, skulle aldrig göra nåt dumt.


Drömde en riktigt otäck mardröm inatt. Vill inte ens säga vad som hände. Vaknade helt genomsvettig och skakade av illa-till-mods-känslor!! Jag blev utsatt för det hemskaste som kan hända och försökte ringa... en vän. Han svarade inte. Av någon skum anledning var hans nummer det enda som gick att ringa från min mobil. Var så jävla rädd och behövde verkligen hjälp annars var döden nära. Men han svarade inte.
Jag tänkte på varför han inte kunde skita i allt som hänt och bara svara i telefon som en normal människa för jag behövde honom som aldrig tidigare. Inget svar. Snacka om panik.

Vet varför jag drömde så där. För att... den här vännen... finns inte riktigt där för mig irl heller. Han svarar när han känner för det och han hör av sig när han känner för det.
Det är väl ingen bra vän? Nej vet du vad. Step it up, sweetie eller så... Försvinner jag också.

Kom till jobbet imorse, redo att ta tjuren vid hornen. Det fanns inget jobb att ta. Snopet. Eller ja, lekte dataexpert en sväng sen gick jag hem. Ledig imorn med. Skööööööööööööööööööönt!!

Promenad runt älven, ville bara slänga mig i nåt vatten för satans vad det rann av mig!

Kupolen en snabbis med Bella och Renee. Fick exakt det jag ville ha i present. Nail polish remover samt ett nytt lack. Självklart i en lysande, stark färg! I love it! Tack, Bella och Renee!!!

Nu ska jag mysa med godis och kaffe.

Vänner. Givetvis.

Sol och bad imorn!

Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: