I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

For you and you only

Kategori:

Jag visste väl att min Jacob var här på nätterna och vakade över mig och mina mardrömmar. Ler blygt. Jag har ju präglat dig eller tvärtom. Ler.
 
Ses i Prag när vi ska se på New Moon... Hehe. TokJacob. Tror du jag vill vänta så länge innan vi ska leka?

Bella is feeling just fine. Busflin.

Jag visste väl att du tänker på mig, det är därför jag drömmer om dig hela tiden. Hehe.

Vad ska man göra idag? Gå ut eller se på Twilight och käka massa godis? Fan skulle haft böckerna hemma. Lär köpa alla fyra. Snarast. Lånade dom av systerdotter sist. Men vill verkligen ha dom själv.

Idag är en sån där dag då jag skiter i det verkliga livet och bor i mina drömmar. Man måste få ha sånna dagar ibland. Så här kommer min önskan för kvällen.....
Samma som för några månader sedan; Helst av allt skulle jag vilja tillbringa en evighet med blicken vilandes på vargarna och månen. Fast den här gången ligger jag på ett täcke på golvet? Jag ser ljus. Dryck. Hör musik... Aha, ett kärt gammalt soundtrack...Jag känner mig fullkomligt lugn och safe. Som alltid i hans närhet. Jag vet inte varför, fråga mig inte, jag har undrat varför det blir så med just han i Många, Många år.... Vet fortfarande inte svaret.
The Neverending story.
 
Eller jo, jag vet varför men det... går ju inte.

Nu tycker min käraste kusin att jag ska impulsa mig ner till Säter och ta en rök. Självklart, kusin, allt för dig. Impulser är att leva. Bäst att packa väskan, med honom vet man aldrig var man hamnar!! Sundsvall kanske?? Hehe. Nu får jag äntligen träffa fröken T!! Ännu en stenbock i min liga!! Så jag antar att jag gillar henne direkt. Hehe.

Säckpipor äger.

"-Bella, I'm sorry!!!
Jacob står i enbart sina slitna shorts utanför Bellas fönster och försöker förtvivlat få Bella att komma ut. Han vet att det han gjorde var fel, men han tänker inte göra om det misstaget igen. Allt han vill är att få en chans att be om ursäkt. Det borde hon väl ge honom efter alla år som vänner. Efter alla gånger han har räddat henne och torkat hennes tårar när Edward, den kalla vampyren, lämnade Bella. Jacob kan inte för allt i världen förstå varför han stack. Men han ler sitt sneda leende och tänker att det var bra för hans del. Nu är Han själv den som får tillbringa tid med Bella."

"Jag kanske ringer på din dörr.."

Carolyn: Han ska fan ringa på din dörr 20 gånger om dagen, ringa dig 30 gånger om dagen, skicka 3000 sms om han ska visa att du kan lita på honom!!

Nu drar jag till Säter.

Ses snart. Hoppas jag. Sneflin och skakar på huvudet...

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Utan drömmar kan man inte leva.

    Puss <3

    2009-08-23 | 10:43:17
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Så sant som de var sagt. Då är man nog en zombie bara. Å de låter inte som ett skojsigt liv :)

    2009-08-23 | 13:29:03
  • Bob Malin säger:

    Nej, zombies har det nog inte så värst festligt...

    2009-08-23 | 14:57:57
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: