I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Fredagsmys

Kategori:

Jobbade över idag. Stress. Ingen lunch. Inte bra. Alls.

Hem till Fröken J och fick en puss av Sally. Hihi. Sötast i Världen! Kaffe. Mot bolaget.

Hem. Lämna bilen. Till syrran. Fixa naglar. Rom och cola. Skrattat och pratat minnen. Alltid lika givande.

Längar till imornkväll!! Massa härligt folk och skoj.

Vad göra nu?

Ensam en fredagkväll. Inte min stil. You know.

Tråkigt. Kan man lika gärna jobba för fan. Så ska det inte vara. Vill inte ha det så.

Borde va på en dejt. Eller nåt.

Äckelsnubbe vill ha nätsex. Get the fuck away from me!!!!! INTE med mig, siddu. Nitlott!!!!!!! Morrr från mitt djupaste jag.

Jaaacooob!

Edward kollade läget. Statusuppdatering.
Blottar tänderna och slår på varningsradarn...
Precis som New Moon. Hans röst är kvar. Han är där ute. Nånstans. Pratar med Bella när hon minst anar det.
Kall i hjärtat varje gång.
Skölden skyddar mig. Min sköld, leendet.

Jaaacooob!

- You're kind of beautiful.
- I would never hurt you, Bella.

Tycker att jag är duktig som avböjer socialt häng. Blev just inbjuden. Allt för att komma upp till min tvättid imorn... Grrrrr!!!

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Mys när tvättiden är över dock :)

    2009-08-29 | 11:07:04
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Nja, mys och mys... Mer Party Party! :)

    2009-08-29 | 15:40:25

Kommentera inlägget här: