I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Hemkomst

Kategori:

Vaknade 03.15 av att min arm inte kunde röra sig. Helt bortdomnad hela vägen till axeln. Måste sett skitkul ut när jag slog den i sängen med andra armen för att väcka den till liv!! Asgarv!!

Militären åt frukost på hotellet idag med. Denna gång mitt emot mig. Med lystna blickar! Hehe.
Kom till mamma! För i helvete! ASgarv.

Har smått damp just nu.

För jag är så glad att få komma in i mitt eget hem!!!!!!!

Snart blir det pizza hos syrran. Kan det bli bättre?

Har massa inbjudningar i helgen och vet inte vad jag ska välja! Detta måste diskuteras!

Jag drömde att Jacob kom förbi på en cigg.. Kändes så verkligt så fattade ingenting. Men så var inte fallet.

Blev varm i hjärtat när mitt gamla bonusbarn addade mig på facebook! Dagen är räddad! Me and my kids!!

GRymt trött men ingen idé att sova nu inte.

Kommer väl mer från hjärtat ikväll.

Ge mig Voltaren för fan!!

Rygghelvete!

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: