I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Hemma-man sökes!

Kategori:

Jag behöver en karl som kan sköta hemmet när jag jobbar!
Mathandling, tvätt, städ. Ta hand om hunden... Trädgården och poolen.... Finnes du?
Belöning utlovas av din söta fru! Blink, blink!

Fan vad soft det skulle vara då! För väl höra mig för. Känner juh några killar som ligger på latsidan med arbete på vinterhalvåret! Hahaha!
Med glimten i det gröna ögat, vännen! Ler.

Pratade med en helt ny kille igår igen. Trevlig som fan. Så nu är jag bjuden på ännu mer party!! Det sjuka är att han bor där jag är uppväxt.
Daddy, du kanske vet vem det är? Hehe.
Nice som den med nya bekantskaper. Snälla och hederliga sådana. Har några stycken nu. Måste ta reda på kiosk-killens namn... Han kan också få vara med i ligan. Se om det är nåt att hänga i granen. Asgarv.

Pratade med gullungen nyss, lilljäntan, hon tyckte jag skulle bli modig i hjärtat och våga träffa killar på riktigt igen. Ta risken. Så jag inte missar min stora love!
Bra att få råd av en 16-åring... Men hon har rätt. Så klart. Annars blir man en äkta ensamvarg, bitter och negativ. Rädd för mänsklig kontakt...
Det vill jag inte bli.

Hur man nu kan vara rädd för mig det vet jag inte..?

Är bara snäll och ärlig.

Nästan i alla fall. Skulle bara veta vad jag drömde nyss..... Hihi.

Idag stod det en mörk främling i 25-årsåldern på Jet och hjälpte mig att tanka.. Hahaha! Sen gav Han Mig en godispåse för besväret. I love Jet... Hehe. Keep the goodlooking's work for me!

Imornkväll är det dags för tjejmys. Fixa naglar, bryn, klippning osv.. Allt för att känna sig vacker. Tilltugg och god dryck hoppas vi på! Ser jag fram emot.
Så är vi helfräscha på lördag och alla festerna!! Skulle behövt en chaufför som skjutsar runt oss egentligen!! Hm.. Sugen?

 Nu. Mot ciggen och ett glas vitt.

Ha de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: