I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Jag glömde...

Kategori:

När jag kom till the office imorse stod det två arbetsbilar där. Unga pojkar arbetade för fulla muggar i ett hål vid järnvägen. Fast den ena pojken som tittade på när de andra arbetade, glodde på mig så han nästan trillade i!! Hahaha!
I still got it!
Sen dyker en tredje bil upp och en karl kliver ur. Tittar på mig, håller fast blicken, nickar, ler och mumlar väl typ hej eller så. Sen går han runt hörnet och då kikar pojken som nästan trillade i hålet fram! Asgarv.
Diskret.
Jag och äldre män. Eller var han någons pappa??? hahaha.

Nu är klockan mycket och jag börjar flumma igen.

Life is rock n' roll!! Ler.

La Push, baby!!! Busflin.

Pratat med storebror Bus ikväll. Han kan få mig att garva om någon. Sluta aldrig vara bitter och butter för fan! Hehe. Så sjukt rolig!
That's why I need to spend some time with you! Before I leave this place!

Spöket kom genast på besök i mitt skratt/gråt/anfall!! Fråga mig inte varför. Lång historia. Väldigt lång... Hahaha!
Vad vill spöket? Varför kommer han Alltid just när det ylar utanför fönstret och Jacob kommer på besök? Är det för att visa att det är bra? Eller dåligt? Hur ska jag få veta det?
Måste nog besöka spådamen. NU!

Fan vilken skön dröm jag kommer ha i natt. Vi får se imorn om det stämmer. Nakenbungyjump!! Hahaha!

Nej, ett till anfall!

Klarar inte av det här någe mer!!!! hahahaha!

Go natt Go natt, till er alle!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: