I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Jag och Gustafsbyn!

Kategori:

Jo men visst. Tog en trip down memory lane nyss.

Herr A behagade sig inte vara hemma, men det var många andra...

Mötte upp lillfröken med väninna, väldigt gulliga och hjälpsamma mot en dam i nöd. Som sagt det kan inte finnas mycket att titta på i den lilla byn... Hehe.

En runda med pärlan, det är väl sånt man ägnar sig åt där? Pik efter pik efter pik... Busflin!

Ni vet att det är med glimten i ögat!

Var hem till nån pojk ute på landet där det stod minst tre BMW:n på gården. Försökte charma till mig ett byte. Gick inte men dock kanske en lite fixning på pärlan så den blir piggare. Hehehe.

Vidare till lillebror med flickvän för att säga hej och ta en cigg. Jag mötte Lassie. Lillebror har äntligen fixat frillan. Rakat äger. I min värld. Men det var ingen nyhet förstås.

Ville hemskt gärna träffa miniA som jag inte har sett sen Sundsvall brann. Vi busade med honom så han blev riktigt nojjig över vem det var som ville se honom. Buuus regerar.
Gud, så stor han har blitt! Sötnosen då. Snygga skor och kläder hade han shoppat också! Så fick jag en sniff på min favoritparfym igen och tustentals minnen for genom skallen på en sekund. Både med ett leende och en tår i ögonvrån.

Så vips var jag tillbaka några år i tiden kändes det som. Stod där på hans rum och tittade ut genom fönstret och kommer på att ännu en dröm har blivit sann. Jag och mina drömmar alltså. Kan vara bra till mycket. Mamman i huset var inte hemma tyvärr! Hade varit såå kul att träffa henne igen! Bättre svärmor får man nog inte tag på faktiskt!

Stooor uppdatering med lillfröken har hunnits med denna kväll. Jag håller på dig, vettu, gullunge!

Vilken skum känsla det var. Lite vemodigt att åka hem om jag ska vara ärlig. Men kräftor är väldigt sentimentala såå skyller på det. Smile.
Det förflutna... det bor där i hjärtat nånstans. Men byter aldrig adress. Särskilt inte det som har med G-byn att göra...

"Sail away with me, honey.
I'll put my heart in your hand.
Sail away with me, honey, now, now, now"

Sen kvällsmacka och gissa vad... Vänner, tills John B hittar hit. Det gjorde han då förut idag!

Rosa Samsung?? Höjer ena ögonbrynet och flinar snett... Hmm, det kanske vore grejer det... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: