I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

lördagnatt

Kategori:

Blev inbjuden till en stuga mitt i skogen, utanför Säter, av mr Armani.
Lever på impulser så självklart tog jag med mig fröken E och drog.

Började på donkenparkeringen mitt bland alla raggare som säkerligen undrade varför vi stod där i en grön Corolla liksom. ASgarv. Vi ville faktiskt också vara med i gänget.

Vidare till Statte där man aldrig vet vem man kan stöta på... Lite smådrygt ibland...

Åkte mot Smebacken, på fel väg visade de sig mitt i svarta skogen. Måste säga att skräckfilms-tankarna kom krypande. Inte så jävla kaxig där ute inte... Tänk om luren slutar funka, bilen dör och ingen vet var vi är... Ryser av bara återberättningen. Hehe.

Kom i alla fall på rätt väg till slut med lite guidening från kusin och fröken E. Ler.

Mitt i ingenstans hamnade vi under den schysstaste stjärnhimmel jag sett på länge. Miljarder stjärnor och lite stardust. Lyckosuck.

Åkte förbi vägen till kyrkan där jag ska gifta mig också. Och vägen till Dammsjön. Tänkte ett tag att vi skulle åka dit och ta lite kort. Men vågade inte. För kolsvart. Ser sjukt dåligt i mörker alltså.

Som jag förutspått så gillade jag fröken T direkt. Så skön tjej som bjöd på roliga sånger!! Jag skrattade så mycket så nu får jag evigt liv!! Man skulle planerat lite bättre och stannat kvar.
Tänk att få sova under sån där stjärnhimmel... Det vore ren lycka de. Vilken romantiker jag är! Hahaha.

Nu blir det soffan och vänta på John B's ankomst!!

Kommer drömma om dig. Jag vet det.

Tack för hänget, skogsgänget!! Big smile!

Spontanitet is da shit.

Liksom kärlekslåtar och "jag-tänker-på-dig-sms"

Imorn blir det Twilight och kuddkramning.

Love you.

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Aldrig har jag sett en stjärnhimmel som den i Dalarna. I miss my home! :( YL!

    Bjud ut den där mr Tobak nu då, så du kan bjuda på bröllop med en jädra fest! Skulle inte det behövas? :D

    Massa puss.

    2009-08-23 | 10:42:17
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Eva säger:

    Helgen fick ett bra avslut med den lilla bilturen :)

    2009-08-23 | 13:30:56
  • Eva säger:

    Helgen fick ett bra avslut med den lilla bilturen :)

    2009-08-23 | 13:31:14
  • Me säger:

    Nä, han är ingen gitafstyp. Bara en fling eller mindre. Hehe. Det där är bara drömmar, bröllop ingår inte i mitt verkliga liv. Där är det för sent för allt som har med familj att göra. Ska jag Någonsin ha ett slags förhållande igen så får han faan ringa på min dörr alltså.

    Men i drömmarna där har vi fetbröllopsfest just nu!! kan inte ni gifta er i den där kyrkan då? Hehe.

    Massa kramar o pussar

    2009-08-23 | 13:36:03
  • Bob Malin säger:

    Haha! En Elle utan familj, nej du! Det går jag inte med på. Du ska vara gravid med supersjuka cravings. Sen ska du ha en förlossning förhoppningsvis lika läskig som min som vi kan sitta o garva åt sen :D Jo, så ska det bli.

    2009-08-23 | 14:30:56
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Ja, Eva. Bättre avslut kunde det nog inte bli. =)

    2009-08-23 | 14:47:17
  • Me säger:

    Skulle vara om jag råkar gå i skogen och blir befruktad av en stor, vacker varg!! ASgarv!!!!

    2009-08-23 | 14:48:09
  • Bob Malin säger:

    Du! Akta dig för envisheten jag besitter. Om du inte är snäll kommer jag själv upp till bondhålan och befruktar dig! Mmm just det! ;P



    Nej då. Men jag kan också förutspå saker. Du ska ha minst 3 dreggliga, snoriga, kräksiga kids :) <3

    2009-08-23 | 14:56:58
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hihi, din envishet är en del av dig jag uppskattar :)



    Herremingud, 3 stycken!!!!! Förstår inte hur du spår att jag ska hinna producera dom! :)



    De visar sig vem som får rätt i den här frågan, min kära stenbocksflicka. :)

    2009-08-23 | 14:59:59
  • Bob Malin säger:

    Ja, det visar sig :)



    Bah, du har all tid i världen. Min mamma fick mig vid 29/30, och Magnus 10 år senare. Det är ingen panik. Som Freja säger: Oroa dig inte! Njut av livet!

    <3

    2009-08-23 | 16:46:56
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Alltså jag har redan valt bort det livet. Det hände sig inte så för mig. Så ja, det enda jag gör är njuter av livet och jag är INTE orolig. :) Jag vill inte ha barn längre. Är för gammal för sånt i min värld. :)

    2009-08-23 | 17:43:04
  • Bob Malin säger:

    Möööh :( Jag vill ju ha vargbebisar ju! Jaja, ingen idé att diskutera, för du är minst lika envis som jag. Men vi ska slå vad om en middag. All you can eat! Den som blir med vargbebis - BJUDER! Det är en bra deal. Love you. Puss.

    2009-08-23 | 18:16:54
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Haha, vilken bra deal! För då är man väl ännu hungrigare än vanligt! Ni unga tjejer får skaffa vargbebisar som jag kan låna ibland! :) Love you to! Kisses

    2009-08-23 | 19:42:14

Kommentera inlägget här: