I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Losing my mind!

Kategori:

Ny låt med mina små hjärtegull Soldiers of jah army! Lyssna och njut! I do!

http://www.myspace.com/soja

Idag var en mindre bra dag i Ellionorskans lilla värld. Nu börjar det gå åt rätt håll igen. Skönt att slippa huvudvärken som åskvädret nyss tog bort. Blir så sjukt klar och skön luft efteråt. Ler.

Min lur dog helt igår, det var bara en tidsfråga så nu lär jag te och köpe en ny, Dryg kostnad. Så nås på arbetsnumret på dagarna och mitt vanliga nummer på kvällstid.

Jobbet gick fint idag. Arbetat rejält från grunden och uppåt. Det gillar jag. Så det blir riktigt gjort. Ler.

Men på hemfärden hamnade jag bakom en kille som måste ha tagit några linor för mycket innan han satt sig bakom ratten! Fan va förbannad jag blir!

Mitt italienska humör och mitt alterego: Ellionore Svenzone kom fram kan jag lova!

Nu så där på kvällskvisten mår jag lite skumt i kistan, lite lätt illamående och måste ställa mig och göra matlåda. Grrrrr!!

Försöka tanka en sväng.

Drömt konstigt nu igen. Förändringar på gång?

" Varje gång jag tittar på kortet av dig så undrar jag om du någonsin tänker på mig? Känner du att jag saknar dig? Mycket som har påminnt mig om dig på senaste. Undrar bara varför? "

Min fd. lillebror tycker att jag är en bra tjej!! Fatta hur kul det är att få höra sånt trots allt som hänt på den där fronten! Saknar dig, lille, söte!!!!!!!!!!!!!!! 

And for You my sc. friend... I'm gone. Puts väck, så var det med det! Bye Bye. Jävla tönt!

Längtar till på lördag!!!!!!

Mer Buuuus i Bellas liv.

Inte en dag till som ska slösas bort inte!!

Hoppas på massa trevligt sällskap!!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: