I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Mat- och sovdag

Kategori:

Kom hem i skaplig tid efter min effektiva dag på jobbet. Nöjt leende på mina läppar.

Blir kallad fröken solsken eller liknade. Ja, det var jag då inte igår precis... Höhö...

Inbjuden på mera buuuuus! Hela augusti och början på september är fullbokad nu! Vad kan toppa det? Hehe.

Jobba i sthlm några dagar! Ombyte förnöjer.

Är det inte fredag snart?? Längtar!

Raskt över till... karlar...
Snälla gode ödet, gör så att jag aldrig blir romantiskt involverad i en karl någonsin igen!! Inte för att jag är ens det men ändå! Jag är för komplicerad... hehe.
Killkompisar med jävlaranamma, handlingskraft och med äventyrslust är jävligt välkomna! Tjejer också för den delen. Ville bara poängtera my stand with men.

I alla fall så kom jag hem, kollade mailen, lagade mat och matlåda! Chokladbollar en stund senare. Smälte maten till nåt Vänner-avsnitt. Sen sov jag som en gris! Trodde det var morgon när jag slog upp ögonen i panik! Jag kan sova jag! Och äta!

Kläderna kom inte idag men det gör inget då har jag nåt att se fram emot i slutet på veckan. Likaså lönebeskedet!

Dusch och mot Gustafsbyn då!

Längesen jag sa dom orden må jag säga!!

Ja, herregud. Wish me luck. Old fella's, here I come!! Big smile! Kanske kan ta en cigg med lillebror medans jag ändå är i krokarna? Busflin!

Klart slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: