I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Pratsjuk!

Kategori:

Inte talat med någon sen igår kväll så får babbla av mig här istället.

Skitsur för att det inte blev nåt skoj igår. Slöseri med en dag i livet.

Mathandlat idag, sur för det med, för affärer är det värsta jag vet. Hatar att handla och shoppa. Nödvändigt men surt.

Men såg hetingen när jag gick till bilen!! Woho! Vad snygg han är! Ögongodis, det är grejer som gör mathandling värt det. Som sagt åker gärna och handlar oftare om den där puddingen står vid pärlan med sin voffsing!! Hehe.

Naglarna är lackade med veckans färg. Knallrosa!

Äntligen en kassör som tackade för att jag vänder streckkoden åt rätt håll! Lön för mödan. Hihi.

Behöver:

Ny lur.
Topcoat.
Nya under.
Skor.
Väska.
Ny spänning i mitt liv.
En kvällsmacka och några Vänner-avsnitt.
En stooor kudde att krama!

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: