I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Some lööve från alla möjliga håll

Kategori:

Har en riktigt soft och skön hemmadag idag, eftersom jag åker till sthlm imorn igen och blir borta. Städat i godan ro, ätit, gjort chokladbollar och fått lööve från främmande och mindre främmande människor... Så det kan gå. Ler.

Hade jag inte känt han bättre så vore den fan en ren kärleksförklaring. Jag försöker för allt vad jag är värd att se honom som min vän. Men det är svårt. Råkade minnas massa saker idag och så kollade jag på Vänner-avsnitt där det var sjukt likt en situation vi har vart i... Ja men då går det inte att hålla de gröna torra längre... Jag kämpar, vännen, jag gör det. Säger bara att det är tufft. Att hålla reda på hjärtat och känslorna.

Inatt blev jag inbjuden på häng men klockan var lite för mycket. Var så trött efter stughänget. Tanken som räknas.

Nån kille från Turkiet (!) gav mig komplimanger för mina gröna, fina ögon. Tack främling!! Jävligt välutbildad var han kan jag lova. Hans polare spelade i nåt känt fotbollslag. Vad ska man säga. (Inte på ett sliskigt vis heller, de va som fan.)

En annan kille hade drömt om mig. Det var inte mardrömmar. Vilken tur. Ler. För själv drömde jag att jag satt i fängelse.

Nån idiot sa att han skulle göra väldigt dumma saker med mig. Jag svarade emot som vanligt, kan inte hålla käften. Då tar han upp ett vapen och skjuter mot mig! Kastar mig på golvet och ser kulan gå ut genom fönstret fruktansvärt nära mitt huvud! Guess who saved me..? Han var där i utkanten och vakade som alltid, i mina drömmar.
Var du här i natt, J? Det var en läskig dröm!!

Fröken M fixade till en bild på mig. Hon är för go.

Fröken E har tagit jättefina kort! Bara hon och F-jäntan som kan!! Hehe.

You put smiles in Bellas heart all the time! Om ni bara visste hur glad jag blir!

Så hittade jag ett jättefint kort på Bella<3Jacob idag också.. Då blöder vi kärlek. Igen.

Hm, har nog en sån här känslig dag med massa överväldigande som jag inte vet var jag ska göra av. På ett bra sätt.

Hmm, typ över 50 visningar... Någon har läst jättemånga! Va kul!

Hörs om några dagar...

Varma kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: