I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Spökerier

Kategori:

Gjorde nåt galet, som vanligt, kan juh aldrig hålla tillbaka mina impulser.
Det visade sig vara en bra impuls! Ler förnöjt.
Men dagen är inte här än.
Snälla, håll ditt ord, min vän. Visa att det går att lita på... dig.
Genomför mitt förslag med mig. Jag ska inte äta upp dig! Lev lite i det fria livet! FFS! Hehe.

Sitter framför datorn (och har just fått ett väldigt trevligt sms) när lampan trillar ner en halvmeter från taket och min blick faller på kortet på farfar.
?
Ryser i hela kroppen. Tar fram pinnarna och ställer frågor. Får klara svar. Tack, min ängel på andra sidan. Ler.
Helt sjukt. Frågar vart exakt han befinner sig och så knakar det till...
Ryser och känner mig fullkomligt lugn på samma gång!



Jacob just put a smile on Bellas lips. Neccesary reason for keep breathing.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: