I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Sista dagen i frihet

Kategori:

Då var man tillbaka i Dalarna igen då.

Fan vilken rolig kryssning jag var på. Träffade massa trevliga människor. Fakiren var schysst. Ler. Vi hade något av en lokalkändis med oss visade det sig. Han pratade med allt och alla. Blev fotad av personer som han träffat på P&L osv. 
Vill åka igen inom en snar framtid. Med ett stort gäng! Sugen? Hehe.
Jag lyckades gå i mina klackar nästan hela kvällen, tror jag bytte till ballerinadojjor runt 03 nån gång. Hihi.

Jag har fet jobbångest. Den sliter mig isär. Friheten är det viktigaste i mitt liv och det känns som jag ska in på kåken igen liksom!!!
Men efter jobb blir det älvenrundan. Fan va skönt.

- Vart har du killen då?
- Öh, vilken kille??
- Din kille, är han hemma?
- Öh, är det här en raggningsreplik? Jag är singel.
- Men hur kan en sån trevlig tjej som du vara singel?
- Hahaha, jag är född till det! Det är något med mig som skrämmer i väg killar förstår du, lust att testa och se?
ASgarv!!!

- En jäger, tack.
- javisst, coming up.
Känner på flaskan för att kolla kylan.
- Feel my nipples istället, sa bartendern då.
Sagt och gjort. Asgarv.

Ja, herregud. Det var skoj.

Ser fram emot bowling med partaj som efterrätt.

Sthlm-resa.

Surströmmingskväll. I love it! Bor en liten norrlänning i mig!

Tänk att jag är röksugen igen. Måste vara nerverna inför morgondagen. Back to the office. Känner mig faktiskt lite febrig... Det är garanterat ångesten. Kroppen försöker bli sjuk för att slippa undan!! Haha, eller psyket rättare sagt!!

Nu lockar "Vänner" för mycket för att motstå.

Och ja, jag sjöng karaoke på en fullsatt båt... Jisses.

Men den lilla tjejen tyckte det var kul att dansa med mig i alla fall! Tänk att jag "får" barn vart jag än går.
När ska jag få en egen unge då? Om två år. Hehe. Eller fyra... har juh massa saker att göra först!!

Röka. Soffan. Vänner. Chokladpuffar med mjölk!!

Btw, jag saknar en gammal vän. Undrar om det skulle funka att ta upp kontakten igen?? Bara att testa. Inget att förlora.

Som min kompis brukar säga:
- Du kan inte få mer än ett nej.

Over and Out!

Sov sött, hjärtegull.

PS. Ännu en som inte fattar att "puss puss, sötnos. Vad gör du sötnos?" inte funkar på mig!!!! Blir bara avskräckt!!! Var normal! Inte sliskig/inställsam/fjäskig!! Varför gör ni så där?? Finns ingen tjej som faller för sånt!
Eller jo. Dom som är mindre smarta förstås. Asgarv. Som hugger av ben för uppmärskamhet. Men sån är inte jag!
Snälla, var normal bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: