I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Hmm.. Liggblogg?

Kategori:

Mötet gick kanon.

Följde dock inte mrJ's råd om att gå dit i underkläder... Ler. Blev svartklädd. Maktvisande. Funkade. Pratade mer än dom inbitna nissarna... Hehe. Blink, blink!

Hann sova en sväng i bilen så nu är jag ju fett sugen på att göra nåt ikväll också!! Sugen?

Fan vad den där sötnosen på Tobaken pratade. Tog leg. idag igen... Svårt att komma ihåg mitt efternamn? Hehe. Var på väg ut men han fortsatte prata och inte mig emot!
Vem är han?? Ska fan ta leg. på han nästa gång... Hehe. Bra idé Bella.

Det händer saker på stan ikväll så nån jag känner borde väl vilja gå dit? Tänker inte sitta hemma när fröken C åker hem och myser med sin karl. Ler.

Mina tjejer har rätt. Jag behöver ett ligg. Det märks liksom på någon när det har gått för lång tid... Asgarv! Men det blir ju inte med Vem som helst. Så kräsen. Hahaha! Ni vet det där med fjäskandet och att kalla mig för söt, puss puss mm.... Det går fetbort.
Han på tobaken. Han är lugn. Mystisk. Pratsam men på ett lugnt och fångande sätt. Det är ju sådana män jag faller för. Inte hoppjärkor som ska stå i centrum med damp och höras hela tiden. Se mig, hör mig! Betyder bara att dom har nåt mindervärdeskomplex som gör att dom inte tror att dom duger för den dom är. I min värld. Med mina erfarenheter.
Jacob är lugn. Mystisk. Men han är ju bara min vän... Sneflin. Han är FÖR onåbar. Det ska inte vara en omöjlighet.

Pojkar på 18 år går bort. Ledsen vännen, hitta en tjej som ligger på samma nivå som du i livet. Men självklart är det en fetkomplimang att attrahera unga män. Hehehe. Går i släkten. ASgarv.

Nu blev det bara en ligg-blogg. Men vad gör väl det? Hehe. Det är faktiskt asviktigt i livet. Att få ligga då och då.

Trevlig helg då!

ASgarv.

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Bjud ut han då. På en vuxen middag. Han - Tobakskungen! Carpe diem, vet du ;)

    2009-08-21 | 17:45:54
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Bob Malin säger:

    En sak till fröken... Fan dags att du börjar kommentera min blogg åå. Den är så tom att den ekar! :O Ligger ju för fan 2 vargtröjor uppe till och med.



    Gogo yyyylllll!!! <3

    2009-08-21 | 17:47:19
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Jag brukar visst kommentera!!! Men de kommer lite sent... hehe. Smart fröken, vuxenmiddag på Max. :)

    2009-08-21 | 17:50:50
  • Bob Malin säger:

    Hehe!

    Nej nej, inte MAX! På en fin restaurang. Han måste ha kostym och du måste ha klänning och gulliga skor. Det ska vara tända ljus och rött kött till middag, med vin och glass till efterrätt. Jo, nu har jag bestämt så ;D Puss.

    2009-08-22 | 11:50:50
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Ola Hammarström säger:

    Ligga skulle man ja.. Det var ju ett tag sen nu.. Mer festival åt folket! (För oss som helt enkelt inte är så kräsna.) :P

    2009-08-22 | 15:15:03
    Bloggadress: http://gnu.modemnet.se/
  • Me säger:

    Hmmm, M, jag vet inte om jag någonsin kommer att gå på en sån middag faktiskt. =) Vart finns den gentlemannen nånstans? Men visst hade det varit mysigt! Avsluta kvällen med att gå på New Moon premiären eller tvärtom! Ååh, nu satt du igång min fantasi!!! Hihi.

    Ola, önskar jag inte var så kräsen heller men det är jag. Jag är väl hustrumaterial helt enkelt.... hahaha

    2009-08-22 | 17:09:35
  • Bob Malin säger:

    Haha, du är lätt mrs Wolf!

    Den gentlemannen kanske inte finns... Men då får du lov att vara den gentlekvinnan och bjuda denna karln på en sådan middag siddu! ;D Du vet att det inte händer nåt om man inte gör det själv. Så GO GO! :D Puss.

    2009-08-22 | 19:32:40
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Helt rätt, som Alltid, M!! Kvinna lär va man och ta första steget! Eftersom det är så svårt att vara gentelman nu för tiden, tydligen!! :D Pössar

    2009-08-23 | 01:49:40

Kommentera inlägget här: