I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Elenor the Strange

Kategori:

Varför var alla som är 80 och äldre ute och körde bil just idag?

Dagen började fint. Klev upp tidigt för en uppiggande morgondusch. Till kontoret. Mötte min arbetskamrat. Tog en kaffe innan vi åkte till Storå. Tog hennes bil idag. Nästa gång blir det min. Bil utan AC är lägst på min lista... Sneflin.
Lärde henne lite av mitt jobb. Alltid lika kul. Ler.
Mycket trevlig butikschef. Bjussa på kaffe är ett lätt sätt att få bra betyg! Hehe. Alltid lika uppskattat av mig! Inte svårt att glädja Bella inte.

När jag kollar luren efter jobbet ser jag att den mystiska främlingen hört av sig igen. Det har varit tyst några dagar så trodde han gett upp. Hehe.
Han vill komma hit på besök minsann. Hmm... höjer ena ögonbrynet och gnider hakan...
Sure, why not.
Han får följa med på bowlingkväll!! Det blir en social och lättsam kväll i asgarvets tecken! Smart, Bella.
Hahaha! Då kan man kolla hans sociala förmåga, hans dryckesvanor och gentlemannabeteende på en gång! (Låter han mig vinna?) Hehe. Isf blir han en bra vän. Ska behandlas som den Queen jag är! Hihi.

Jag var nyss med i en skräckfilm i min dröm. Jag borde skriva upp dom direkt när jag vaknar och göra manus av dom! Bra igen, Bella. Hehe. Den utspelade sig på ett nöjesfält. Bra början. (Jag som vill åka till nåt sånt inom en snar framtid. Sugen?) Den slutade med att jag vann över massmördaren på min sida, lurade honom för att komma levande där ifrån. Så blir det jämt i mina drömmar.
Kanske dags att fundera på medicinering..?? Asgarv.

Skulle ju bara ta en "tjuga" efter maten men den tjugan blev till hela 90 minuter!! Tur att det blir en bra dag på jobbet imorn med.
Så har jag kvällen att se fram emot. Ska besöka Fröken J med vinpavan. Hehe.
Tar lite tid att ställa om sig från sommartid till arbetstid. Tidiga kvällar och tidiga mornar. Jag är van med seeena kvällar och seeena mornar nu för tiden...

Över till granngården strax för lite häng.

Ses när du ser mig. Hörs när du hör av dig. Mohahaha! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: