I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Vilken vändning!

Kategori:

Den här dagen som började lite märkligt slutade kanon!!

Fick ett erbjudande om ett trevligt nöje som jag inte var sen att tacka ja till!! Det är ett tag kvar men har man nåt att se fram emot som gör livet/jobbdagarna lättare! Big smile!!
"If he want's my love he can ring my bell...!"
LIten ledtråd där.
Sex år och hopprep framför truten.
"Vinnaren är.... trumvirvel.... Elenor!!"

Så har det diskuterats inneboende idag!!!! Hoppas, hoppas, hoppas! Vi ska ses i slutet på veckan och kolla läget, känna efter och så där.
Mr Armani har nog rätt. Man ska bo med en av motsatt kön. Som är en god vän. Då får man allt i ett. Ler.
Är du en liten "handyman", Mr.?
Fan va bra det skulle bli! Är bara positiv till det här faktiskt. Spara ihop pengar sen dra. Det är ju faktiskt min önskan just nu i livet!
Snälla gode ödet, var på min sida!

- Hello Skottland!!! William Wallace, I'm coming!!! Let's make a baby, will you?

Asgarv!!

Jag sa ju att det skulle lösa sig på något vis. Nu är det en början i alla fall!! Blir det inte av här så finns det fler likasinnade.
Speak about the devil.

Håll nu alla tummarna för att det finnes lösningar på det som skall lösas!! Ler.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: