I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Weeeiii och porr!

Kategori:

Lite mysko att dricka äppel/kanelvin och stå i shorts och linne och bli svettig när man spelar weeii! Men skoj var det! Rocka rockring, det äger jag! Fråga Bella får ni se! Hehe.

Jobbet gick fint idag. Fick juh träffa fröken K en sväng, till exempel.

Kom hem, vilade lite. Drack min favoritdryck: Äppel/havre/drink! Så gott och mättsamt!

Till Kupan för dejt med fröknarna B och J och lille kisen med det blonda håret och de blå ögonen! Värst vad lik sin morbror han är!
Kryssning bokad! Lili&Sussie, here we come!! Vi har paxat 80-tals-temat in 2009-style! Faan va skoj!! Fram med krustången bara!!

Mötte upp fröken C på en cigg. Då kommer min ungdomscrush gående... Hjärtat slog ett extra slag!

Vinkade lite diskret... På med charmleendet och flirtögonen!!
- Tjena! Hur är det? Log och tittade på mig med sina stora bruna ögon, lika snygg som alltid! Huvtröja, välsittande jeans och rakad på huvut! 
- Bara bra! (Nu så, hehe) Själv? Ännu mer leenden!
- Jo, det är kanon!

Kikar lite diskret på varann, i smyg, tror vi... hahaha!

Sen åker han förbi och slänger sig på hornet och vinkar igen!

Så grymt snygg! Puss på dig, old lover!

(Hjärnan satte igång... hmm undrar om han är singel... En reunion kanske... En mörk höstkväll med bara levande ljus och en pläd på golvet... Yummie!! hehe)

Ni måste juh förstå att det blir sånna här tankar efter en tids torka på kärleksfronten. Eller ja, ska jag vara ärlig, på Gimme-Gimme-some-some-fronten! Hihihi!

Jag och mina uttryck!

Kläderna kom idag, hann dock inte hämta ut dom! En till grej på morondagens fullspäckade schema! Jisses, behöver en assistent imorn. Sugen?

Jag har fått en till Stenbock att lägga till listan! Nu har jag väl en så där 10-12 i min närhet! I just love you!

Fan va gött det hade varit med ett glas vitt nu asså. Iskallt! Bara njuta av tre hela lediga dagar!!

Ad acta!

See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: