I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Behöver Yla!

Kategori:

Varför?

Lär jag mig aldrig?

Aldrig.

Att inte titta. Bara blunda. Hålla händerna för öronen. Ropa "Hör inte, vill inte höra, vill inte se!"

Vill inte. Vill inte. Vill inte.

Obehöriga äga fucking ej tillträde.

Vem är obehörig och vem är behörig?

Är det dags att börja bygga igen? Mura.

När allt faller samman, även om det bara är för ett ögonblick och förmodligen bara i mitt "ljushuvud" så undrar jag alltid vart är vargen?

Kanske dags för energipåfyllning. Kraft. För vargen har Alltid gett mig kraft.

Att fortsätta andas.

Where the hell did my wolves go?

Får väl titta på den där bilden av ett varghuvud som ylar mot månen.

Eller min tröja.

Eller min flagga.

Eller på New Moon.

Eller på min arm.

Vargen har för alltid gjort ett tassavtryck på underarmen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: