I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

I'm Back!

Kategori:

Remeber me?

Bella is back stronger and better then ever!! Hihi.

OoopS! Kom just på att jag inte höll mitt löfte om ett samtal till sjukvården idag! Sry, baby. Tar det imorn om jag minns det då. Förlåter du mig?

Måndagar är värst. Söt lämnar mig i en kall och tom säng. Hela veckan måste gå innan jag får gömma mig i hans famn igen. Bästa som finns, att få krypa in där och bli varm. Hoppas verkligen de där månaderna går fort så han kan komma hit och bo med mig.
Känner att jag måste applådera mina pojk-kompisar som är dom bästa någonsin, som visade att det fanns killar med hjärtan av renaste kärlek. Som faktiskt menar vad dom säger och älskar mig för den jag är. Den meningen vet jag inte hur många gånger D har ältat för att min lilla hjärna ska fatta det. På-jobbet-D alltså. Ler.

Närmar sig jul med stormsteg. Jobbar på ute på forum varje dag och trivs med det som fan faktiskt. Dom är supersnälla där. Jobbet kan va tungt och slita på min värkande rygg men men. Det fixar sig. Det gör det alltid.

Haft en supertrevlig jullunch idag med mina kära arbetskamrater. Så söta så. Är fortf. mätt som fan. Känner mig som en lite julegris. Heh. Ses i el Stockholmo nästa år..

Varje kväll denna vecka är bokad med lite av varje.

Storhandling imorn.
Kvalitetstid med fröken J på ons.
Julklappar på tors.
Hjärtat på fredag.



"One look could kill
your pain
my thrill.."//A. Cooper



Tillbad vargen på min finaste T-shirt igår kväll. Drömde så konstiga drömmar så..

Den hänger alltid framme som en påminnelse om finaste vargflickan, på en stol framför sängen. Ler. Vakar över mig gör den. Stensäker på det. Håller onda andar borta från mitt liv.

Måste köpa New Moon i julklapp till mig själv. Kan inte lyssna på soundtracket utan att tjuta - än.
Det är ju inte svårt att sätta sig in i situationen där din älskade bara går sin väg. För att han tror att det är bäst för dig.
Så ibland när du svävar i fara eller mår som sämst, så visar han sig i en illusion och säger åt dig att fortsätta leva..
Suck och stön. Världens bästa tjejfilm är vad det är.

Nej nu så. Ska jag sätta mig och göra klart köksgardinen. Sen blir det Flickan som lekte med elden. Eller Twilight.. Hahaha!

Samtal från älskling som pratar mig till sömns. Highlight of the evening.

God jul och lysande kärlek på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: