I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Juletider!

Kategori:

Dagens skönaste kommentar:
"Även äldre hemmafruar måste ut ibland, träffa folk och ta det chill"

Allt på listan är klart förutom nytt till mig själv att försöka va fin i på julafton..
Det blir kvällens uppgift. Snurra runt på kupan till sena kvällen. Herregud! Sen ska jag hem och förtära en varm äppeldryck kryddad med vanilj och kanel. Den innehåller även alkohol så bäst jag tar det lugnt så jag inte fyllnar till här hemma i ensamheten! Heh.

"I lost you in a crowd somewhere. I searched for hours. I gave up hope. Then you just showed up and took my hand in yours. I was safe"

Många ord som vill ut ur hjärnkontoret dessa tider märker jag.

Om det så krävs så måste jag "göra en Bella" för att rädda livet på dig.

"Hennes slående skönhet bländade Bella. Förstummade henne. Så det där var tjejen hennes kärlek hade delat liv med. Jordgubbsblont hår, skimrande persikohy och former som hon själv bara kunde drömma om.
Vad hade hon, den mest alldagliga och tristaste av alla, att erbjuda efter den där förtrollande varelsen? Edward måste ha blivit blind."

Ja, jag lyssnar på Muse och Satelliteheart och drömmar mig till vampsens och vargarnas värld. En saga alltför bra för att vara sann.. Eller?

"Help me to carry the fire
we will keep it alight togheter
Help me to carry the fire
it will light up our way forever"

Längtar till torsdag för då kommer älskling hit igen!!

Önskar mina läsare en riktigt god och varm jul med era nära och kära!!!!! <3<3

Hej Hej. Ler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: