I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Mamma mia!

Kategori:

Nu är det så att jag inte känner mig särskilt glad. För många saker att fundera på just nu. Kan inte hantera Allt på samma gång. Det orkar ingen.
Är så Trött på att ge och ge. Vad får jag tillbaka?? Förnedrande svar bland annat. Nej Tack!! Det räcker nu. Jag har fått nog. Kan inte leva under någon annans premisser. Fu**ing Ego.

Fy fan vad upprörd jag blir på jobbet också. En jävla gubbe kommer emot mig med sin kundvagn.
- Nu kör jag på dig, flicka. Sa han med en äcklig röst.
- Då är det bäst jag håller i mig, svarade jag med ett falskt leende.
Tror ni inte att gubbjäveln tar i mig, farligt nära rumpan, med båda händerna.
- Sa du inte att jag skulle hålla i dig...
Äckel!!!!
Har redan nog med issues om någon kommer för nära min Egenzon. Förutom några sötnosar med dispans eller dispens eller vad det heter..
Tyvärr hade mina kära arbetskamrater lämnat mig för längesen eftersom den nya... j**a trö**fatt** ka**j**l bara tar det han känner för. Skriiiik!!!! Dessutom ser han inte mig i ögonen när han pratar utan längre ner. Vidrigt.
Gud, när kommer min fortsättning här i livet? Min nya sysselsättning. Kanske på fredag. Ska på ett viktigt möte igen då. Borde köpa en välskräddad kavaj plus kjol om dessa möten ska fortsätta. Hehe. Businesswoman.

Imorgon blir en fett skön dag. Arbetsmässigt sett. Jobbar solo. Min egen chef, just the way I want. Vansbro, look up! Ler.

Så skönt att bara köra bil och sjunga högt. Det är själarensning.

Ska handla lite godsaker tills på fredag osså. Kex, ost, oliver... Choklad, vin. Mmmm! Mums! Så man kan gunga med lagomt skönt till reagge sen. Vägrar stava reagge på något annat vis ifall ni undrar.

Tack Mr.D för att du var min chaufför hem från Uppsala idag. Behövde verkligen sova. Det gör jag ju göttast i bilen.. Ler. Som ett  barn. Tack, fisk-disk-tanten för rabatten osså. Hehe. Käkat fisk i tre dagar nu. Bästa som finns. Lax och sånt. 

Vad ska man ha på sig då? Har typ inga kläder som vanligt. Ah, visst jag. Ska försöka hinna testa F-jäntans förslag. 

Tog kort till nya körkortet idag. Ser ut som ett arsel. Varför föddes jag ful för? Orättvist. 

Nu känns det lite bättre. Men ändå inte. 

"Växeln, hallå hallå hallå!"

Få 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: