I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Fredag 13

Kategori:

Vi vann!!!!!! Jag får mina pengar, retro. Fan va ja e bra.
"Så jag får alltså ha kontakt med dig under arbetstid?" Frågar missE killen på mötet med Handels.
"Du... Får ha hur mycket Kontakt du vill med mig" Tanterna börjar asgarva.. Dom tänkte ju på nåt helt annat. Blev lite röd om kinderna, genera mig på det där viset.
Jag och D gick vidare in till fröken C på kupan för uppdatering. Fick mig lite råd och tips på vägen in. D han e snäll han.

Hem till mama och kika på deras nya soffa. Schyssta bananer.

Hem. Dagdrömde. Fantiserade. Högläsning ur tankarna.

Sällskapssjuk. Utan att lyckas. WTF. Måste alla vara nykära och hemmafruiga? Hehe. Nerå glad för deras skull.

Chapter 2

"Sommar och heta nätter. Måste bada. Åker till sjön. Mötas på halva vägen? Blyga blickar, fötterna i sanden. Hjärtat börjar slå. Munnen blir torr. Jag svettas. Stammande ord. Knän som skakar. Tänker du sammalika som jag? Känner du sammalika som jag? "

Ja ni, mina vänner och alla andra jag känner.

Ta hand om er och era älsklingar. Det är en speciell dag imorn, skäm bort. Kan man aldrig få för mycke av. Får jag mina blommor imorn eller? Skulle inte satsa pengar på det. Men det stod juh i horoskopet att jag hade en hemlig beundrare. Hehe. Somebody loves me.

Är det så?
-No dout, sa Gwen.

Jag har iaf fett tråkigt, är öppen för förslag på aktiviteter.

Vi hörs.

Kisses E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: