I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Friday I'm in love

Kategori:

Är inte livet underbart ibland eller ja, oftast, så säg... :P

Har just klunkat en kopp kaffe (smakar inte alls bra på kontoret) efter en välförtjänt sovmorgon! Drömde nåt så härligt, så härligt. Värst vad jag upprepar mig nu för tiden. Varför då? Kanske för att det är något  drömmande över mina tankar?

Idag är det min dag. Moi. Skulle hit och fixa lite men det visar sig att jag inte kommer åt dom centrala filerna... Öh...? Jaha, måste ringa MrM på idnet. Han och jag är numer telefonvänner efter mina ständiga samtal om datahjälp. Det blir det alltid pinsamma tystnader medan han loggar in sig på min dator och gör jobbet. Bekvämt.
- Hur är vädret hos dig då..?
Eller:
- Skönt att det är helg...
Eller:
- Ska du hitta på nåt skoj i helgen då...
Man vet liksom inte alls vem den andra personen i luren är. Smått jobbigt faktiskt. Krystat.

Önska mig lycka till på mötet senare idag. Hoppas, hoppas det där företaget har en finfin lösning med nytt jobb eller studier. Fast helst jobb. Pirrar lite i magen av förhoppningar.

Vilket lovley humör hon är på idag, missE, mitt alterego. hehe. Vänta måste lyssna på min jänta Beyonce... Hon har osså ett alterego. Grym e hon. MissB. Ler.

Får inte glömma att handla godsaker sen. Gör nog det efter det här är klart. Hem, städa lite, så det är fint när missC kommer. OiOiOi vad mycket! Hur ska det bli? Hur ska det gå?


Lova att inte skratta nu, men jag är juh en sån Känslig tjej.. Tittade på SATC, sista två avsnitten och storgrät igår. Verkligen grät så där mycket så man knappt får någon luft, som ett barn. Men det är juh Såå sorgligt när Russian dissar Carrie för hans arbete och hon går runt där i Paris utan vänner, utan jobb och bara känner sig bedrövad. Allt, precis allt det han ska göra kommer Alltid i första hand. Hon ringer till en av sina bästa vänner.
- Lova att inte använda det jag kommer att säga nu, emot mig någon gång.
Tystnad.
- Jag tänker på Big.
Sen blir den där Russian ännu värre och spelar på hennes känslor. Han tar och han tar. Han "råkar" ge henne en örfil. Då lämnar Carrie honom. Hon springer ner till receptionen på hotellet, gråter och försöker ta sig samman.
Vem kommer inte in genom dörren då om inte självaste Big. Sen börjar det roliga. Han får höra att Carrie har fått en örfil och får för sig att springa upp och klappa på Russian. Carrie försöker stoppa honom utan att lyckas. Tills hon sätter snubbelben för Big. Det slutar med att dom ligger på golvet båda två och asgarvar.
Jag med när jag ser det där.
Ni måste se själva. Ler.

Jag vill osså skratta så mycket idag! Ja, tack!

Vad är klockan?
Weii!

Got to go.

Alla måste gå på gungmusik ikväll. Jag lovar att det blir skönt. En whiskey så ska ni se att det ordnar sig. Hehe.

Love you, honeybunnies!!

"Jag vill bara bara vara
slippa tänka och förklara
aldrig tveka bara leka
den som kräver ska jag neka"

PS. Tack mina käraste för att ni lånar ut era små öron. Me like big time.

Kisses E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: