I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Hjärtats dag

Kategori:

Jag, me, missE fick blomma. En stor, vacker rosa ros. Av systeryster. Love you to. Big smile.

Sitter hos F-jäntan, just tagit en god, kall cider. Fan va mums. Roliga vänner han har, huset är liksom fyllt med kärlek.

Idag ska här sjungas karaoke me mor min.

Kate P sjöng att jag var het när hon var kall och tvärtom för mig när jag vaknade. Mysigt värre.

Ville förresten somna om för att ta mig tillbaka till min underbara dröm. Ler... Hjärtat vill ha vad hjärtat vill ha. Punkt.

Mmmm...

Haft en till sanndröm by the way. Om en kusse som är gravid. Så börjar fundera på den jag hade inatt. Sann? Längtan? Fantasi? Vad vet ja. Det visar sig som han sa.

Busat och myst me fröken L och lilla gumman idag. Mitt hjärta växer verkligen med dom!
Tack för kakorna, jävla shit att jag glömde min färdkost!!

"Hon längtar. Hon ber. Hon ger.
What's in it for me? I really got to know."

Ne nu kör J gitarrr. Gotto go.

Du vet var jag finnes.

Pusspusselipusspuss

My baby, my warrior.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: