I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Min favoritdag!!

Kategori:

Det är en skön tanke att veta att jag har världens godaste köttfärsås i matlådan... Ler.

Men va fan, jag blev just ifrågasatt angående vilken tid vi kom hem en dag från Uppsala!
- Varför kom ni hem 17.45?
- För att vi kom hem 17.45....? What?
Menar hon att jag och dom andra i min bil ljuger eller?
- Men varför tog det så lång tid?
- För att det tog så lång tid....?
Finns ju liksom inget annat svar. Så jag antar att hon inte trodde på fakta.
Vad ska jag säga. Ni förstår Ellinore Svenzone va?
Den dagen jag säger upp mig ska vi fira med käk och champagne!! Min V.I.P. är givetvis fröken C. Då storknar en viss person. Hahahaha! Can not wait.

Tur att Ronny&Ragge räddar mig ur ilskan med "Köra fort som fan" på radion... Hehehe! Vilka nötter. Får mig glad igen iaf. Det är bra.

Snart dax för en rök i solen. Härligt att det är mitt favvoväder på min favvodag!

En av de bästa jäntorna tänker åka och njuta i solen idag och några dagar framöver. Gissa om jag är fruktansvärt sotis. Ler. Hoppas hon njuter allt hon bara kan!

Förmodligen blir det bowling på lördag. Jag är skitbra. Eller inte. Men kul som fan är det. Att discobowla.

Behöver lite nya kläder. Satt nyss och räknade ut lönen. Visar sig att det blir bra tider mot vårkanten. Hehe. Det är juh skönt. Att vara utan pengar är inte alls roligt. Man blir låst. Även om man har det bra för övrigt.
Lär väl serva pärlan oxå. Men det fixar daddy.

MrMS på tråden. Även han är ute och njuter av världen. Jag då?! I Filippinerna på väg till Bali. OiOiOi.

Mer peppning till mina kommande böcker fick jag oxå. Skoj skoj.

Det blev en lång, lång dag igår. Från Borlängetown 04.15 till Östhammar. Väldigt nära havet. Och Öregrund. Ingen som helst mottagning på hela dagen. Kunde inte ens ringa telebanken. Skithåla.
Kom hem runt 17.45. Sov inte ens i bilen för vi talade så mycket. Stannade i Valbo, as usual, där jag och mr.D sprang runt och letade efter en automat. Sprang till korvtjejerna. Slängde i oss varsinn korv. Sprang till bilen. Rökte.
- Alla killar behöver en spark i röven för att fatta.
Sen var damerna klara med sitt kaffe och färden fortsatte.

Känner att jag inte har tid att hänga på kontoret nå mer nu. Vill hem och städa lite. Eller mycket. Slappa och känna Fredag. Vem ska jag nu kaffe-tala med på telen när jäntan är borta? Trist. Supertrist.

Vart fan är mitt skivfodral med typ alla mina skivor? Need my dailymusic.

Aja. Hare fint. Vi hörs..




I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Anyway, I found out I'm nothing without you
Cuz we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you
Being with you is so dysfunctional
I really shouldn't miss you, but I can't let go



Puss&Kram E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: