I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Smekt av solen

Kategori:

Shit! Vad skönt det är ute nu. Stod nyss mot en vägg, i lä och tog en cigg. Fett nice. Har verkligen saknat solens grymt underbara strålar. Mer mer!

Åkte hem te F-jäntan igår efter jobbet och käkade semla. Mumma. Myste med min Bo, Bo, Borlängebo. Hehe. Fan va cool han är, your lover. Ler.

Min gäst, Mr Ande, har väckt mig flera gånger i natt. Till slut sa jag högt att jag måste faktiskt sova! Vad är det han vill, som jag inte fattar?! Trodde det var klart nu men tydligen inte. I'm lost. Won't you light the way that i'm about to walk, please?

Drömde att jag var hos min frisör. Det var trevligt. Problemet var att hon slutade jobba efter att hon haft i hårfärgen, utan att skölja ur den! Va sjukt det såg ut. Jag fick helt enkelt gå hem och skölja ur den själv! Såg drömmen som ett klart och tydligt tecken att det är dax att bok tid. Hoppas bara hon hinner göra klart jobbet i verkligheten! Hehe.

Är jävligt sugen på tacos! Det blir det till middag idag. Eller på fredag. Med ett glas vin om jag har turen. Mmm.
Igår pratade vi om att dra till en stuga i påsk och premiärgrilla. Vem säger nej till det förslaget?? Inte då jag! Grillad kyckling, fläskfilé, potatisgratäng, potatisklyftor, kall bea, grillad majs med smör och salt, grillade grönsaker.... Kall cola på glasflaska.... Kaffe och chokladdessert.... Matorgasm. Me like! Hehe.

Appropå orgasmer... såg ett tvprogram igår om killar som hade sex med sina bilar. Istället för en fru eller liknande. Dom var inte intresserade av kvinnor. Bara bilar, långtradare och helikoptrar. En av gubbarna sa att han ibland använde avgasröret som slutlig njutning på kärleksakten. WTF!!!
Visst jag blir osså kåt på sexiga bilar (ögonen glittrade till) men inte fan har jag sex med dom iaf! Men iofs, min blivande ådi... Hrm. Nope, tänker inte ligga med han. Hahaha!

Jag vill hem och sova! Utan att bli störd av andar.

Ellinore Svenzone dök upp idag osså.. Det var längesen..
Jag hatar när folk inte kan köra bil. Typ en person jag åkte med idag. Hon kör ikapp bilen framför, ligger skitnära, ska köra om så hon gasar till, men när hon hamnar bredvid bilen hon kör om så släpper hon gasen!!!!!! Sen åker hon sakta om bara för att bromsa och ligga alldeles före den omkörda bilen!!!!! Jävla arsel!!! Varför om när man ändå bara ska ligga och krypa framför!!!!! Ville bara ge en fet käftsmäll. För är det något som upprör mig är det trafiken. Trafikanter utan hjärna. Så stör det mig när hon sitter och trycker på den där jävla farthållaren var femte minut. OMG! Man skäms.
Igår bröt hon mot högerregeln oxå. Vem är det som får ont om det smäller, det är jag. Lär dig regelerna!!!! Eller så tar jag min egen bil, själv från och med nu.
Själv ger jag mig 9 av 10 som god medtrafikant. Ler stort.

Varför är kaffet så äckligt på kontoret??

Dagen plus:
Solen givetvis!
Grillplaner
Akropolis, Sala
Doften av kärlek

Dagens minus:
Kärringkörning
Ologiskt tänkande i arbetet
Ologiskt tänkande överhuvudtaget

Tjoho! Ensam på the office! Jippiii!!
Jag är lite störd, jag vet.
Rök på detta så blir det fint.

See ya

MissE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: