I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Nära krock!

Kategori:

Då mina vänner är det torsdagkväll.

Det höll på att gå åt helvete redan i gagnef på min färd idag. Bilen vägrade svänga. Framhjulsdrift med andra ord.
- Shit shit shit! Då gick det som jag ville. Man måste bara ta det lugnt och minnas halkbanan.
Tog det lite lugnare efter den incidenten.

Satte i en gammal skiva och lyssnade noga. Jo men visst, då började jag juh gråta osså. Vad är det med mig nu för tiden? Kan ens längtan och drömmar påverka så starkt?
Vette fan hur jag ska agera just nu. Hur jag ska gå vidare liksom.
Vet juh vad jag vill ha. Frågan är om det är en omöjlighet. Ska man nöja sig och stå ut eller satsa fullt ut även om det skiter sig. Som många gånger förr...

"All the things I would like to say to you.. if you would let me be a little closer to your ears..."

Nej, kan inte gå runt och deppa nu. Har juh morgondagen att se fram emot. Fröken C, hennes öron får man låna jämt, kommer få stå ut med mycket på vår dejt. Är så glad för hennes skull. Hon har det väldigt bra just nu. Ler.

Well well. Lär väl bli min tur någon gång att bli behandlad som den drottning jag är. Ler. Wolfesnesses.

Fröken M, jag önskar att du fanns i mitt liv!

Suck, vad är väl en bal på slottet....

Hem från systeryster och krypa ner i soffan. Under täcke. Tända ljus. För fan va kallt det är hela jävla tiden!

Puss&kram E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: