I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Vila..

Kategori:

..är näst på schemat. Har varit mycket drama, många energi-sugande händelser på sista tiden. Sådana där blodsugande händelser. Som man blir helt jävla slut av. Men det blir bra. Snart. På väg.

Nu är det jag, jag, jag som gäller. Komma ikapp med lyan. Ska ju måla och sånt. Rensa den där garderoben vilket jag har skjutit upp x antal veckor. Läsa. Bokrean är igång och jag har många böcker jag har längtar efter. Aldrig Fucka upp, Den som dödar draken, Faller fritt som i en dröm... Ja, det är massa fler. Har osså några filmer på lager, trots mitt kräsna filmöga. Blir så ledsen när jag glömmer vad allt heter bara.

Givetvis kommer jag behöva dig vid min sida. Ler.

Måste faktiskt gå nu.

Vi hörs...

Love you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: