I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Waz up...

Kategori:

Ser fram emot mötet med Handels som faen imorn. Nu ska vi ha tillbaka våra pengar!! Stort flin på miss E's läppar!

Hela dagen är bokad med möten. Efter handels är det dags för oss inventeringsledare. Ska börja med lunch iaf. Nice nice. Sen lär det väl bli lite heta diskussioner eftersom vi ska komma överens om arbetsuppgifter. Jag är numer känd för att tala om hur jag vill ha det, så snabbt och smidigt och rätt som möjligt.

Talade om för vissa igår också hur saker ligger till. Kommunikation, no shit Sherlock. Att dissa mig, dumma mig och säga åt mig att hålla käften.... Funkar inte. Lilla vän. Hånflin. Vinkar provocerande, långsamt och kaxigt med båda mina händer, mot mig. Kom då....

Så... Då är det alla hjärtans dag på lördag då... Me need some fine flowers...
Eller va fan som helst, hahaha!

Ser fram emot:
Rootvälta+Wonderful life, S2 20 Feb. Given date; Fröken C.
Husfest 7 Mars.
Mötet imorn.
Kaffe me F-jäntan senare idag. längtar! Massor att berätta!!!!!!!!

Så där ja. Snabbt avslut då jag ska jobba några min

Kommentarer


Kommentera inlägget här: