I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

bättre dagar

Kategori:

har kommit till mig.

Shit, lät som en präst eller nåt där. Ler.

Har nyss varit hos sister-in-law och blivit mättad båda av mat och härliga ungar! Ler stort. Fick en smällpuss mitt på munnen av min käre, söte Emme. Då mår man fint sen. Utan ungar skulle denna värld suga. Så dom ska vi vara väldigt rädda om.

Är i gustafsbyn och väntar gäster. Inget planerat men det är juh då det blir skoj. Grejen är bara att jag är så jävla trött. Skulle lätt kunna gå och sova snart.

Dagens Minuslista:

Karlar som har en i varje hamn...
Pengar som tar slut för fort
Trötthet som slår till vid fel tillfälle

Dagens Pluslista:

Gammal musik med meningslösa budskap men som gör mig på bra humör
youtube
Karlar som gör kaffe åt mig på eget initiativ...


Tack för mig. Ha en trevlig lördagkväll!!
Kisses missE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: