I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

nytt år-nya val

Kategori:

Här är jag igen! Tillbaka efter en skön ledighet. Känns som jag vart hemma en månad! Så mycket skönhetssömn har jag aldrig fått.

Det var juh fullmåne igår så natten har varit fylld med hur skruvade drömmar som helst... Var på en slags spökjakt i ett superstort hus. Det hade varit hotell en gång i tiden. Ägarinnan hade dött under mystiska omständigheter. Jag minns att jag gick själv i en matsal där det påstods att hon hade dött. Vilka rysningar jag fick till och med i drömmen!! Sen helt plötsligt var det någon som hade sett en björn gå runt och leta efter mat bland husen. Vi fick till slut lov att springa förbi björnen medan den åt på sopor, det var enda sättet att fly utan att bli upptäckt....

Ja, ni hör juh vilka drömmar jag har.... Va fan kommer dom ifrån??

Sista januari har jag date med fröken C. Vin skall drickas och sånger sjungas. Uppdatering en månad tillbaka ska vi hinna med osså. Längtar!!!

Ska köpa en skiva och det blir David Greys senaste. Samlingsskiva med gamla och nya låtar. Lyssna och låt fantasin flöda!
Nu är det dock dags för nagelmåleri och shopping på hm.

Om jag har tur kanske jag får leka med Alisch idag. Big smile!!!

Notis; tanterna på jobbet tycker jag ska bli en "lotta" att det var något för mig... javisst, varför inte. Bara jag får kriga så. Ska jag verkligen byta ut svärdet mot skjutvapen? hahaha.

Avslutningsvis vill jag ge min älskade fröken C ett jättegrattis på födelsedagen i efterskott. Present är på väg.. Ler.
- Men gud jag har glömt vilket datum du fyller!!
- Det är lätt, vilken siffra är den bästa som finns...?
- Sex...

Riktig och äkta tanthumor kallar vi det där!!

Love on ya, honeys

Kommentarer


Kommentera inlägget här: