I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

On the road

Kategori:

i en sprillans ny, pigg liten toyota auris. Inte den bästa körkomforten dock men jävligt benissnål. Lätthanterad.

Some day some day.... Kommer jag köra om dig i en vit audi s3-08. Jepp, det är min plan.

Kontaktat vägledning för att komma vidare i livet med utbildning eller nytt jobb. Lär väl bli utbildning först om man ska kunna tjäna en förmögenhet. Ler. Ska träffa en tant om några dagar, blir skoj att se vad hon har för råd.

Märkte att en röd gammal golf åkte bredvid mig en bra bit men vägrade titta dit. Kunde knappt hålla mig då tutade dom. Av en reflex tittade jag ju då. Fan. Två skrattande personer? Jag började garva, men jag vet inte om det var någon jag kände! Störande. Precis vad jag hatar. Vänder mig aldrig om när någon tutar eller så där. Lustig princip jag har för mig.

Livet är fullt av små överrasskningar...

På min vägg i tvrummet sitter den snyggaste flagga du någonsin sett. Fullmåne plus vargar. Sonatas flagga. Så gudomlig.

Jag har inte drömt på länge. Underligt. Tomt på längtan och avlägsna fantasier?

Pray for me. Behöver det imorgon.


I neglect you when i'm working
when I need attention I tend to nag
I'm a host of imperfection
and you see past all that

Love E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: