I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

She's a keeper

Kategori:

you should be holding on for your life, dude...


Jag är ingen "keeper" tror jag. Kan juh inte ens få ett nytt jobb. Dessutom kan jag aldrig hålla igen min stora käft. Lika bra att bli som dom andra. Stänga in allt man tycker, verkar slippa undan från så mycket då.
Är jag uppkäftig för att jag uttrycker åsikter, kommer med förslag eller inte kan hålla inne med vad jag känner i fel valda ögonblick? Dum?

I got my wings today. Now I can fly. Again. I am free.

Yep, jag kan flyga i min superheta, svarta, nya topp. Jag älskar dig.

Jag hatar att känna att jag inte är värdig. Jag verkar aldrig bli nöjd, hur duktig och hur mycke rätt jag gör.  Det finns ingen botten, inget stopp.  Vad är fel? 

Vill bara skrika åt världen idag. Shut the f**k up! Låt mig va!

Ser fram emot fredag och en fika med missCarolyn.

Förlåt för att jag inte kan visa glädje idag, jag blev så överväldigad för att jag fick vad jag önskade mig. Du kommer ihåg. Du bryr dig. Du agerar. Det är kärlek. Och jag är inte van att känna mig älskad. Det blir så intensivt så jag inte vet var jag ska ta vägen. Men du ska veta att jag blev superglad!! Ler.

Måste försöka sova.

Love on ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: