I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Back to B

Kategori:

Kanske dags att möta hemstaden. Se den i ögonen en gång för alla.

Analyserade MrR och drog slutsatsen att han måste vara mitt motsatta tecken... Stenbock, stenbock på väggen där... Hahaha. Nej, men det var juh otippat? Hånler.

Andra ironiska ting fick mig att dra på smilbanden. Varför råkar jag ut för livets alla likheter hela tiden?

Hoppas jag hinner hem till Sandra i kväll. Beror på vart Armani kör mig.

Vore verkligen nice om Big kunde tänka som jag för en jävla gångs skull. Dra ett streck, släpp det förgångna, make peace with me. Behöver det.
Vid närmare eftertanke. Fuck it. Jag fixar det ändå.

BengBengBedibangBangDeBangBangBedibengBeng...

Dusch. Köpa cigg. Jordgubbar. Kyssa Sundsvall Goodbye. Sneflin.
 

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Kom heeeeeeeem, vi börjar om igeeeeeeeen...

    Ursäkta :)

    2009-07-10 | 13:00:53
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Kom igen Lena!!!!!!!! Jag kommer!!!! =)

    2009-07-10 | 19:17:11
  • Me säger:

    Vid en tredje eftertanke så behöver jag visst Big's blessings här i livet... =) Om de bara så är en liten lipgubbe... Miss you!!!!!!

    2009-07-10 | 19:18:13
  • Bob Malin säger:

    Me don´t understand :(

    2009-07-10 | 21:33:42
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Håkan-låten vi jämt lyssnade på! Den tänkte ja på när du skrev den andra låten. =) Kom igen, Lena.

    2009-07-11 | 14:40:36

Kommentera inlägget här: