I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bella fick vad hon önskade!

Kategori:

Tusen tack för presenterna, Alice, Rosalie och Renesmee! Ler.. För att inte glömma min fd. W.P-kompis.
Och för att ni förgyllde min kväll!

Tack, fröken T på krogen för att du hällde ut min drink och blandade en ny, såå som den ska va!!!! Big smile!
Jävla amatörer ska väl inte stå i baren som nån jävla praktikant och försöka övertyga mig att den ska va som hon gjorde den! Kunden har alltid rätt, hört talas om de i servicebranschen???

Tack alla andra som uppvaktade mig. Från helt oväntade håll och kanter.

Bella fick en ylande varg och en fullmåne av Jacob!!!!!!! The one and only. Hon fick även ett långt streck.. Sneflin. Höjer brynet och tittar under luggen... Undrar om Jake någonsin förstår hur glad han gör henne?

Glädjeskrik 3000. Jag fick min vän tillbaka. Nu kan vi andas igen.

Senare på kvälllen fick jag även den där pizzan jag önskade mig.
Hur ofta går önskingarna i uppfyllelse egentligen? Dom gjorde det igår i alla fall.
För en jävla gångs skull. Hehehe. Ett helt hjärta och min tonfiskpizza! Hehehe.

Har såå mycket damp som måste ut.

Ska ut i det fria livet nu. Springa genom skogen till gläntan och vänta.

You got to live a little. Or alot. To live.


"I ett sista försök till att börja känna igen, tar Bella steget ut från klippan. Hon faller fritt och ser livet passera. Hennes blå klänning fladdrar hårt av vinden. Men hon får en smak av friheten i hjärtat.
Jacob hör hennes fall på mils avstånd. Byter skepnad och springer för livet. För Bellas liv. Inget får hända hans själsfrände. Han ylar högt och länge av smärta och rädsla.
Bella slår i vattnet. Känner hur lungorna fylls upp av saltvatten. Hon hittar inte ytan. Allt är mörkt och farligt.
Jake hittar henne. Lägger henne på stranden, tror att det är över. Han ylar så högt att innevånarna i Forks stad stannar upp.
Hjälper Bella att börja andas. Ger henne livet tillbaka"


Dusch. Välja outfit. Syster och Lina. På fest. Hem. Sova. Drömma gröna, våta drömmar.

Over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: