I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Big city-life?

Kategori:

Där befinner jag mig just nu. Ler. Hos fröken M som tar hand om mig, göder mig och hjälper mig att tänka, som alltid! Tusen tack, du ÄR en ängel. Mamma M... Hehe.

Det hände sig som så att jag fick ett oväntat samtal av en oväntat trevlig kille idag. Ny vänskap är aldrig fel! Ler. Sms-sällskap hela vägen till storstan. Tack för det, Jake??? Höjer ena brynet igen.
"Tar med Bella på äventyr, dyker från klippan...."
Hmmm, det var lite läskigt faktiskt. Onaturliga likheter präglar mitt liv. Allt sker av en mening.

Fint område det här. Mitt tillfälliga boende. Luktar gott gör det också. Hehe.

Imorn ska vi ut på lite äventyr, se vad som finnes att uppleva här. Spännande!

Stortrivs kanske lite för bra i Storstan...? Sneflin.

Kram och god natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: