I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Låg dag, so far...

Kategori:

Vilken seg dag. Vaknade runt åtta och kunde inte somna om. Låg dock kvar i sängen ett tag. Åt frukost och hade ett jobbigt ärendeschema att ta hand om idag. Men blev så trött så jag somnade igen efter jag ätit... Helt slut än. Men nu lär jag ta tag i det här så allt är klart för morgondagen.

Drömmer så skumma drömmar om människor jag knappt känner? Dom är som en långfilm. Drygt att alltid drömma, ibland. Brukar tycka det är kul men nu är det så konstiga drömmar så jag fattar ingenting.

Så hörde jag Edwards röst igår och det tog ner mitt humör några kliv på stegen. Råkade tänka på honom och vips så var han där bara. Måste träffa honom en gång till men jag vill inte det. Bara jobbigt.
Idag är en sådan dag då jag inte orkar hålla uppe muren.
Men vi får hoppas att den är svinhög när jag väl måste träffa honom. Iskall. Stänga av alla känslor. Det är enda sättet att skydda mig på.
Inte alls något jag ser fram emot men men. Bara att gå in en roll. Beväpna mig med en magisk sköld och låna krafter från mina skyddsänglar.
Skulle behöva lite kraft från Jacob tror jag. Kan inte du befinna sig vid min sida då? Snälla?

Usch, usch, usch.

*skrik*

Fuck it. Bit i täcket bara.

Dags att göra nytta.

HojHoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: