I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En galen värld

Kategori:

Sitter i min obekväma fotölj med skavsårsfoten i högläge. Funderar på var jag ska börja. Har så många tankar att reda ut men hittar ingen ände...

Varför jagar vi det vi inte kan få? Är det njutningen i bekräftelser vi kanske får, om vi har tur, från det omöjliga bytet? Som gör det värt jakten?

Time of your song. Moonlight illuminate the night.
Javisst är det så.

Sitter i bilen och försöker för allt i världen att tänka på något annat, vad fan som helst för en sån där otrevlig gråtattack kom över mig. Tittar upp. Ser en stor varg på baksidan av en lastbil som ylar mot månen. Wtf? Trodde jag såg i syne. Vände mig om och hängde bakåt i bilen tills den försvann. Nog tänkte jag på annat allt...

Det var så jävla kul att Jake dissade Edward. Han hade absolut ingen aning om vem han dissade juh. Klockrent. Team Jacob!

Vart fan ska jag ta vägen på min dag på fredag?? Malung, Dragracing, Sthlm? Orka bestämma sig nu. Det visar sig.
Kryssning på ingång. Skoj skoj. Hoppas på min favoritdialekt på båt.

Hej då hade en bil som reg.skylt. Heddå...

Om jag fick önska mig vad jag vill i present så blir det ett helt hjärta och en pizza med tonfisk och beasås. Ler. Fan vad gott, är så grymt hungrig.

Solen!! Bada snart?

Varför har jag börjat gilla snobbstilen? Mixat med skateskor och huvtröjor?

Vad var det med alla ynglingar igår?? Fullmåne eller?? Get the fuck away from me!! Inte intresserad!!!!!!!!!!!!

Vad ska jag hitta på nu då? Redan rastllös liksom. Inte sitta still. Sitta still suger. Men som sagt borde vila också. Får väl glo på blängrulle en stund då. Jaa, det gör jag. Sex and the city var längesen. Woho. Har man tråkigt kan man alltid analysera Big en gång till. Asgarv!!!

Ha de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: