I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Från ett trasigt hjärta

Kategori:

Jag visste det!!

Hans kärlek tog slut.

Jag skulle aldrig släppa in någon i hjärtat igen! Varför bröt jag mitt eget löfte???? Det gör ju bara ooooooooont!!

Det är slut.

Efter det senaste försvinnandet sa jag till mig själv. Aldrig igen. Aldrig.

Skulle hållt mitt eget löfte.

Jag vill inte drömma igen! Snälla Ni! Aldrig!

Bakom alla tårar så är jag helt tom. Känner inte ett piss. Inte ett dugg. Jag ville inte ha det här igen. Men nu är det som det är.

Bara att slå sönder några fat, kedjeröka, kaffedricka, kramas och bita i täcket tills man somnar. Finns inte mycket mer att göra.

Åka bort. Till den där stugan jag pratade om för några månader sedan. Vad hände med den?

Tur att det inte gick en så där 9 år igen iaf... Underbart är kort. Kärlek finns inte. Jag har lärt mig det nu.

Skulle inte önskat mig New Moon så snart... För den är här nu.

Bella ligger i det våta gräset och dör. Inombords. Edward lämnade henne. Fast han sa att han aldrig skulle göra det...
Dumma, dumma Edward. Såra Bella på det där viset. Fast det var det sista han ville.
- Var inte ledsen...

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Jag har en stuga! Eller ja... lägenhet. Jag kallar den försvinnande bra. Malin´s hem och hälsa. Öppettider: Dygnet runt. Telefontid: Dygnet runt. Pris: Gratis. Matsedel: Fika. Finns även tillgång till gemensam dusch i hallen.

    2009-07-07 | 17:17:07
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: