I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Great day!

Kategori:

Började dagen som vanligt med frukost, kaffe och cigg. Tog en dusch som visade sig vara helt onödig för när jag började kånka skräp till sopstationen blev jag svettig igen! Gick några vändor fram och tillbaka. Den där gubben som satt här ute måste ha funderat på om jag slängde hela bohaget. Hehe. En vända ner i källaren och dammsugning sen var jag svinhungrig.
Lagade Dragonkyckling som fröken M lärt mig och Herreminje vad gött det blev!!!
Så duktig som matlagerska så! Ska bjuda dig, gumman, när du kommer hit. Slängde i lite mer grejer och det gjorde susen!!
Matlåda till imorgon. Det är härliga tider det!

Syster ringde. Handlade lite mat på Konsum innan jag gick till henne. Promenad/jogging/magträning och gäddhängsträning under ett stopp vid älven sen fortsatte vi igen. Fan, va bra vi är!!

Lite planering med jäntan under dagen, bokade biljetter och funderade på klädval. Lika bra att se vad det är för väder innan jag bestämmer mig för det.

Fröken C ringde och ville göda mig lite samt få spö i yatzy (för första gången i mitt liv!) och hänga lite. Jag vann klockrent. Fick in yatzy båda gångerna till exempel!!
Tur i spel, otur i kärlek.
Fan, jag som ville ha lite lööving imorn kväll! ASgarv! Bara för en dag asså. Inget mer. Är inte gjord för förhållanden! Hahaha! För mycket ensamvarg i mig. Men en myskompis är väl aldrig fel. Om det sker på mina villkor förstås. Hahahaha!

Yyyyyyyyyyyyl!

Ne, det var väl ingen pik eller så... Ler. Jacob, I need your heat for a while! Eller ja, just nu är jag så jävla het så det kanske vore bättre med Edward, vars hud är iskall... Väser ur strupen "Koooom hit, bums"

Beställt kläder inför hösten som kommer. Det är så mörkt och kyligt så man kan juh tro att den redan är kommen!!

Upp imorn i skaplig tid. Älven. Naglarna. Fixa i ordning mig. Maat. Invänta jäntan. Bolaget. Tåget. Rättvik. Party!!!!!!!!!!!!

Weeeeiiiyy! Glädjeskrik. För små roadtripps med bus är det bästa jag vet!! LEVA lite i det fria livet, som jag kallar det.

Du är välkommen att haka på. Ju fler desto större chans till peace and love på gräsplätten! Hehe. Internskämt.

Såå... Natis mina söta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: